Curs Management de proiect 18-20 si 25-27 ianuarie 2013 – Schultz Consulting

Curs Management de proiect 18-20 si 25-27 ianuarie 2013 – Schultz Consulting

Schultz Consulting are placerea de a va invita sa participati la cursul autorizat de Manager de proiect, care se va desfasura in perioada 18-20 si 25-27 ianuarie 2013 la sediul nostru din str. Ronda, nr. 8bis, sector 2, Bucuresti.

Pornind de la experienţă îndelungată în coordonarea şi implementarea diferitelor tipuri de proiecte, atât în domeniul business cât şi în domeniul organizaţiilor neguvernamentale şi al administraţiei publice, echipa Schultz Consulting propune o nouă abordare a acestui domeniu în cadrul cursului Manager de Proiect.

Abordarea pe care o propunem este una experienţială – creăm experienţe diferite în cadrul cursului, punem participanţii în situaţii similare celor din perioada elaborării sau implementării unui proiect, oferindu-le posibilitatea de a invăţa în mod direct şi de a-şi extrage învăţămintele proprii.

Cursul de Manager de proiect organizat de Schultz Consulting este un curs autorizat , urmarind dezvoltarea unor abilitati de baza pentru un manager de proiect, finalizandu-se cu o evaluare a acestor abilitati cat si a cunostintelor dobandite, participantii fiind certificati ca manageri de proiect (conform Clasificarii Ocupatiilor din Romania) si recunoscuti ca atare de catre Ministerul Educatiei si Ministerul Muncii.

Abordarea pe care o propunem este una experientiala – cream experiente diferite in cadrul cursului, punem participantii in situatii similare celor din perioada elaborarii sau implementarii unui proiect, oferindu-le posibilitatea de a invata in mod direct si de a-si extrage invatamintele proprii.

Cursul de Manager proiect este o imbinare a cursului de manager de proiect din domeniul afacerilor si managementul ciclului de proiect al Comisiei Europene. Un accent deosebit se pune si pe managementul  proiectelor finantate din Fonduri Structurale cu aplicatii pe Programele Operationale.

 

In timpul cursului, participantilor li se va da posibilitatea de a parcurge toate etapele unui proiect de la planificare pana la evaluarea proiectului.

 

Mai mult, participantii vor fi sprijiniti in sensul identificarii celei mai potrivite surse de finantare pentru ideea de proiect dezvoltata (in special din Fonduri Structurale) si parcurgerii, in cadrul cursului, a pasilor presupusi de obtinerea unei finantari nerambursabile.

 

Pe parcursul celor 6 zile de curs, participantii vor sustine cateva teste grila care le vor atesta competentele ca manageri de proiect.  Examenul de absolvire se va desfasura in data de 28 ianuarie 2013 si va consta intr-o proba teoretica (test grila) si o proba practica (fisa de proiect).

 

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Manager de Proiect recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

 

Certificatul recunoaste competentele necesare practicarii meseriei de manager de proiect – cod COR 242101.

 

 

Alaturi de certificatul CNFPA, fiecare participant va primi si un certificat Europass.

 

Obiective

 

–       Intelegerea conceptului de management de proiect  ;

–       Utilizarea instrumentelor specifice managementului de proiect;

–       Dezvoltarea abilitatilor de planificare a resurselor in cadrul unui proiect;

–       Dezvoltarea abilitatilor de monitorizare si evaluare a unui proiect;

–       Dezvoltarea abilitatilor de evaluare a riscului in cadrul unui proiect.

 

Beneficii pentru participanti:

–       Cunoasterea unor exemple concrete de proiecte de succes;

–       Dezvoltarea abilitatilor de planificare, organizare, coordonare a elementelor componente ale unui proiect;

–       Dezvoltarea abilitatii de a identifica corect o problema, de a dezvolta o idee de proiect si de a o incadra intr-un Program Operational in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile din Fonduri Structurale;

–       Cresterea performantelor in domeniul managementului de proiect prin capacitate sporita de a raspunde in timp optim provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului;

–       Cresterea capacitatii de a intelege si de a raspunde cerintelor clientului / beneficiarilor proiectului prin includerea in cadrul cursului a unui modul dedicat negocierii si luarii deciziilor in proiecte;

–       Imbunatatirea abilitatilor de coordonare a diferitelor tipuri de resurse (umane, financiare, de timp) implicate de un proiect;

–       Imbunatatirea  capacitatii de gestionare a relatiilor de parteneriat din cadrul proiectelor derulate, inclusiv a relatiei cu Finantatorul;

–       Imbunatatirea capacitatii de monitorizare si evaluare a proiectelor si, implicit, cresterea nivelului calitativ al produsului final oferit clientului.

Alte tipuri de beneficii:

–       Aplicabilitatea maxima in viata de zi cu zi a informatiilor si a abilitatilor dobandite si caracterul preponderent practic;

–       Punerea participantilor in fata unor provocari similare cu cele din fazele prin care trece un proiect real;

–       Aplicabilitatea informatiilor in domenii variate (constructii si domeniul imobiliar, vanzari, IT, organizare de evenimente, domeniul educational, cultural, social etc.);

–       Mediul relaxat in care se desfasoara cursul.

 

 

Cui se adreseaza cursul?

 

Cursul se adreseaza:

-managerilor din diferite companii nationale si multinationale implicati in conducerea proiectelor companiilor, care coordoneaza echipe,

-membrilor in diferite echipe de proiect,

-reprezentantilor administratiei publice,

-reprezentantilor organizatiilor neguvernamentale,

-oricarei persoane care prin natura slujbei este implicata in elaborarea sau implementarea de proiecte,

-oricarei persoane interesate de domeniul managementului de proiect, al finantarilor europene, in special al Fondurilor Structurale,

-oricarei persoane dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostinte si dobandirea de abilitati care sa ii permita o mai buna planificare, organizare, implementare si monitorizare a propriei activitati.

 

 

PREZENTARE TRAINER:

 

Oana Nastase

 

Oana are peste 13 ani de experienta in companii, institutii bugetare, organizatii neguvernamentale, proiecte finantate din Programe ale Uniunii Europene (inclusiv din Fonduri Structurale), Programe ale Bancii Mondiale, Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare, GTZ, USAID.

 

Trainer certificat in urma parcurgerii si absolvirii unui program TOT (Training of Trainers), are o experienta de peste 7 ani in training, perioada in care a dezvoltat si livrat programe de training in domenii precum: manager de proiect, formator, customer care, lucrul in echipe, comunicare institutionala, cultura organizationala si comunicare interna, analiza tranzactionala etc.

 

Oana a lucrat in echipe nationale si internationale, ocupand pozitii diferite, inclusiv de coordonator, ceea ce ii permite sa aduca in training propria experienta in gestionarea diferitelor situatii cu care s-a confruntat. In prezent coordoneaza un proiect cu un buget de peste 3 milione de euro dezvoltat pentru peste 70 de companii.

 

Perioada de desfasurare:           6 ZILE : 18-20 ianuarie si 25-27 ianuarie  2013

Examenul de absolvire se va desfasura Luni, 28 ianuarie 2013

 

Locul de desfasurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING    str. Ronda, nr. 8 bis,

sector 2; Bucuresti

                                                                                                

Grup tinta:  12-14 persoane;

 

Taxa de participare:         1400 RON/persoana (1200 RON taxa curs si 200 RON taxa examen certificare).

Taxa de participare nu contine TVA, pentru ca

Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

 

 

Participantilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

 

Taxa se poate achita in doua transe

(50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)

 

– Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA

 

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si pauzele de cafea si mesele de pranz.

 

Conditii de inscriere:

 

 Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:

1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;

2. copie dupa buletinul/ cartea de identitate si copie      certificat de nastere;

3. copie dupa diploma de studii superioare;

4. copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel   actual).

5. copie a unui document care sa ateste achitarea taxei de participare (integrala sau avans 50%)

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la data de 15 ianuarie 2013 ora 16.00 la adresa de e-mail alina.mihalache@schultz.ro

 

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative:

Alina Mihalache

Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro

 

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

Categories: Cursuri recomandate

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*